generalny dystrybutor: rozdrabniarek, kruszarek i stabilizatorów gruntu


   

 

 

mulczery rozdrabniacze hempol

STAB-GRUNTU

 
 Istotne cechy:

  • wbudowane sprzęgło / sprz-
    ęgła przeciążeniowe POC - 
    hydrauliczne lub cierne,
  • napęd na rotor roboczy jednostronny lub obustronny,
  • przekładnie łańcuchowe lub przekładnie zębate,
  • kilka alternatywnych rozwiązań rotora dla różnych zastosowań,
  • możliwość agregowania kruszarki z przodu lub z tyłu w zależności od typu maszyny,
  • rotor roboczy napędzany z WOM - u ciągnika lub silnikiem hydraulicznym.


 Właściwości szczególne:

  • końcówki frezów wzmocnione węglikiem spiekanym,
  • niski poziom mocy do wydajności
  • głębokość pracy od 0 do 40 cm w zależności od typu kruszarki
  • konstrukcja modularna  umożliwia właściwy dobór  maszyny


 Zastosowanie w lesie:

  • rozdrabnianie pozostałości zrębowych z możliwością mieszania ich  z glebą,
  • przygotowanie pasów  p-poż,
  • utrzymanie i remont dróg leśnych,
  • przygotowanie gleby do nasadzeń,
  • kruszenie pniaków, drzew stojących.


 Prace w rolnictwie:      
   

  • przywracanie kultury rolnej zadrzewionych terenów,
  • kruszenie krzewów i drzew,
  • przygotowanie terenu po uprawę,
  • konserwacja dróg rolniczych.

Ciągniki Valtra

Ciągniki VALTRA:

  • Seria A83-A93 88-101KM
  • Seria N93-N163 93-163KM
  • Seria T133-T213 158-215KM
  • Seria S233-S353 270-370KM

Cechy szczególne:

· silniki AGCO Sisu Power, Common Rail

· biegi pełzające

· przekładnia bezstopniowa

· elektrohydrauliczna zmiana kierunku jazdy przy kierownicy

· amortyzowana przednia oś

· kabina leśna

· układ do jazdy tyłem Twin Trac

· amortyzowana kabina

· przedni WOM i przedni podnośnik TUZ

· płaski spód ciągnika

· podnośnik sterowany elektrohydraulicznie

Valtra przeznaczona do prac leśnych:

· Dodatkowa opcja kabiny leśnej ze szklanym dachem i kratą ochronną

· Układ jazdy tyłem TwinTrac lub pedał przyspieszenia umieszczony z tyłu kabiny

· Fotel obracany o 180 stopni w każdym modelu

· Profesjonalna, ramowa zabudowa spodu ciągnika

· Równomierne rozłożenie masy, stabilność i dobra przyczepność przednich kół

· Wysoki prześwit, nisko umieszczony środek ciężkości

· W ramach dodatkowego wyposażenia do wyboru: wąskie błotniki, specjalne leśne opony i dodatkowe reflektory

· Środkowa rama pełniąca funkcję zbiornika paliwowego w Serii T i A, a Seria N zaopatrzona w specjalną osłonę.

Ciągniki Valtra są bardzo uniwersalne, należą do światowej czołówki pod względem oszczędności paliwa, niezawodności i żywotności. Jedyna w swoim rodzaju konstrukcja sprawia ze ciągniki Valtra pracują w najsurowszych warunkach terenowych i klimatycznych spełniając wszelkie wymagania użytkowników.

Finlandia:

Kraj, w którym produkowane są ciągniki Valtra to bogactwo lasów a zarazem surowy klimat i trudne warunki terenowe. Duże doświadczenie konstruktorów ciągników Valtra przekłada się na najlepsze dostosowanie do potrzeb profesjonalistów i ich oczekiwań.

Silnik:

Ciągniki Valtra są napędzane silnikami SISU (AGCO SisuPower), charakteryzują się mocną budową i dużą wytrzymałością, co sprawia, że są niezawodne w ciężkich pracach. Układ wtrysku paliwa CommonRail, w który wyposażone są ciągniki Valtra serii N i T zapewnia niższe spalanie, mniejszą emisję spalin. Silniki te wyposażono w układ elektronicznego sterowania silnikiem(EEM) trzeciej generacji. Wysoka dynamika pozwala na szybką reakcję silnika na zmieniające się obciążenie.

Układ napędowy:

W zależności od modelu w ciągnikach Valtra klient ma do wyboru przekładnię 12+12, 24+24, 30+30, 36+36 biegów do przodu i tyłu lub przekładnię bezstopniową.

Twin Trac:

Fabrycznie wbudowany układ do jazdy tyłem Twin Trac zapewnia najlepsze wykorzystanie ciągnika w trudnych warunkach. Układ ten pozwala na zmianę kierunku pracy ciągnika. System Twin Trac obejmuje drugą kolumnę kierowniczą z dźwignią zmiany kierunku jazdy oraz pedały sprzęgła, przyspieszenia i hamulca. W lesie ciągniki te stosowane są do najcięższych prac: do napędu kruszarek i rozdrabniaczy.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem